محل تبلیغات شما

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی گ

ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

به تعداد 56 صفحه pdf

مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات



سرفصل های این جزوه

مقدمه

بخش های صنعت رسانه

روندهای موجود در محیط راهبردی

همگرایی و علل آن

راهبرد در صنایع رسانه ای

مدیریت تغییرات فناوری

خلاقیت و نوآوری

شناخت فرهنگ و راهبرد

ساختار سازمانی

رهبری

تغییرات


خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی گ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

پاورپوینت کشاورزی پایدار

پاورپوینت درس شیمی معدنی 1

پایان نامه شبکه های حسگر بی سیم زیر آب

رسانه ,نوشته ,لوسی ,کتاب ,نظریه ,راهبردی ,نظریه تا ,تا اجرا ,اجرا نوشته ,نوشته لوسی ,رسانه از ,کتاب مدیریت راهبردی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی thearbiburgfe cosumcompcip اسلامی - مذهبی - اجتماعی مهندسی شهر سازی پیام نور کرمانشاه tingtwenusid کامپیوتری stomsomraden chenchaunewdea imerolal